DSpace
 

Meiji Gakuin University Institutional Repository >
13社会学部 >
1社会学・社会福祉学研究 >
146号(2016年3月) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10723/2652

Title: スーパーマーケットの誕生に関する社会学的考察 ―メディアとの関係性を中心に―
Other Titles: The Sociological Study of the Birth of Supermarket: In the Center of the Relationship with the Media
Authors: 佐藤, 正晴
SATO, Masaharu
Issue Date: 9-Mar-2016
Publisher: 明治学院大学社会学部
Description: 【論文/Articles】
URI: http://hdl.handle.net/10723/2652
ISSN: 1349-4821
Appears in Collections:146号(2016年3月)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
shakaifukushi_146_1-21.pdf448.69 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.